
Workshop: Internasjonal markedsutvikling Del 1
Innovasjon Norge tilbyr bedrifter som vokser og ekspanderer internasjonalt en strategiworkshop der formålet er at bedriften skal konkretisere sin internasjonale forretningsmodell og plan for markedsintroduksjon.
Den strategiske workshopen arrangeres som digitale samlinger fordelt over fire uker.
Hver samling skjer på formiddagene, med en lengde på 3-4 timer.
Samling 1: 19.08
Samling 2: 26.08
Samling 3: 09.09
Samling 4: 16.09
Hvorfor delta?
Workshopen utfordrer og hjelper bedrifter til å ta seg tid til å jobbe strategisk med sine internasjonale vekstplaner/-aktiviteter.
1. Få hjelp til å kartlegge faktorer som kan påvirke din forretningsmodell i nytt marked
2. Få forståelse for dine kritiske suksessfaktorer for å lykkes internasjonalt
Praktisk:
Strukturen i workshopen er vekselsvis korte innlegg fra Innovasjon Norge og tid til oppgaver for din bedrift.
Innovasjon Norge kobler på eksperter fra Eksportsenteret, merkevarerådgivere og markedsrådgivereksperter fra våre 34 kontorer i utlandet.
OBS:
Deltagende bedrifter bes stille med to personer som jobber med vekst og internasjonalisering.
Dette er viktig for at bedriften skal få mest mulig utbytte av arbeidstiden som legges ned.
Kandidater vil bli vurdert fra hele landet og 4-6 bedrifter vil bli plukket ut til å delta.
Other events
09 MAR

Webinar Series: Capital and Investor Programme (3)
Location
Time
Organizer
Online
09:00 - 11:00
GCE Ocean Technology
10 MAR

Tilsynsrapportenes fallgruver og verktøy mot hvitvasking
Location
Time
Organizer
Online
14:00 - 15:30
NCE Finance Innovation
11 MAR

AI Inspire: How AI will transform business
Location
Time
Organizer
Online
14:00 - 15:15
Norwegian Cognitive Center