Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×

Knowit

Hvordan lykkes med datadrevne kundeopplevelser

15. May, 12:00 - 12:45
Online

Gode kundeopplevelser har for alvor havnet på topplederens agenda. På vårt webinar fredag 15. mai forteller Stein Opsahl og Stine Samland om hva som kjennetegner bedrifter som lykkes - og hvordan de jobber for å levere gode kundeopplevelser.

Åtte av ti bedrifter tror de leverer gode kundeopplevelser, men kun åtte prosent av kundene er enige. Markedssjefer opplever økt forventning om å fokusere på kundeopplevelser, til tross for at de ikke har fullstendig kontroll på området.

På Knowits webinar fredag 15. mai fra 12.00 – 12.45 gir Stein Opsahl og Stine Samland deg bedre innsikt i hvordan en kan lykkes med datadrevne kundeopplevelser.

Bedriftene som lykkes er rigget for å lytte og gi kontinuerlige kundetilbakemeldinger. De klarer å tilføre empati i kundedialogen, de respekterer personvernet og evner å motivere egne ansatte til å ta eierskap til kontinuerlig å forbedre kundeopplevelsen. Utfordringene er som regel knyttet til å samle inn relevant data og å bruke den riktig.

--

Stein har jobbet med kommunikasjon, digitalisering, fusjonsprosesser, forretningsutvikling og ledelse i mer enn 25 år. Han ser digitalisering, forretningsutvikling og merkevarestrategier i sammenheng, og har etablert flere byråer innen design og digitalisering, og er nå strategisk rådgiver i Knowit Experience. Han har vært communications director ved Oslo Børs, kreativ leder i Bates og er utdannet ved Handelshøyskolen i Oslo og University of Southern California i Los Angeles.

Stine jobber som rådgiver innen datadrevet markedsføring og analyse. Detinkluderer planlegging, drift, optimalisering og kontinuerlig analyse av annonsekampanjer i kanaler som søk, display, sosiale medier og video. Hun har også erfaring med innholdsmarkedsføring, søkemotoroptimalisering og nettsideoptimalisering, samt jobbet mye med nettsideløsningen Episerver. Stine har to universitetsgrader. Business and Marketing fra University of Edinburgh, samt informatikk fra NTNU.

Lenke til alle påmeldte sendes på mail i forkant av seminaret.

Other events